Vi tar ett andetag tillsammans du och jag.

Nu har jag inte skrivit på länge för att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva eller vart jag ska börja, det har hänt så mycket i mitt liv nu på senaste så jag vet varken ut eller in. jag har snart jobbat på mcdonalds i ett år, jag är i en svaka med min livspartner och börjar tvivla om det verkligen är min livspartner, vilket jag ALDRIG trodde skulle hända.. Men alla har en bägare som en dag blir överfylld och då fick jag nog så nu jobbar vi på att det ska bli bättre och vi har spenderat tid ifrån varandra. nu väntar bara våran resa till spanien om 15 dagar för att få vara ensamma på riktigt, vilket ska bli jävligt gött på alla sätt och vis. 
 
förr när jag bloggade använde jag mig av bloggen som ett sätt att lägga tyngderna från mina axlar någon stans men nu känns det som att det inte går längre, man lär sig med åren att man inte kan skriva vad som helst på internet just för att alla som vill kan se det. vilket kanske inte alltid är så bra. och detta har gjort att jag inte har lika mycket att skriva om längre.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0